niedziela, 21 września 2014

Rzeka Roku=Moja rzeka

Podziwiajcie,ogladajcie i głosujcie.Zdjęć jest dużo,a mogłoby być więcej.Przekrój roku...

Tak,powinna wygrać ,proszę.Czas do 29 września,niewiele brakuje ,walczymy z inną ślicznotką ,hahaha...ale ja patriotyzm lokalny uskuteczniam i Was do niego nagiąć usiłuję bezczelnie :)

Wprawdzie na stronie
http://www.rzekaroku.pl/  autorzy umieścili kilka zdjęc,ale nie odzwierciedlają piękna mojej rzeki.Rzeki ŚWIDER. Kto może,niech podziwia i głosuje.Tak,prywata totalna,ale jak już mam okazję,to...dlaczego nie??? :)






























6 komentarzy:

  1. Z przyjemnością zagłosuję na te urokliwe miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo! Rzeka jest wdzięczna:) Od razu inaczej płynie... :)

      Usuń
  2. Czarujące okolice! A drzewo z obnażonymi korzeniami jest cukierkiem dla oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dąb...pamiętam go od zawsze.To jedno z moich ulubionych miejsc...Podziwiam ,jak nie daje się powalić i mimo wszystko trwa na posterunku...Mimo wszystko-mam podobnie jak on....z bólem serca oczekuję chwili,kiedy się podda...

      Usuń
  3. Oj tam, jaka prywata, przecież to nie oczko wodne w Twoim ogródku. :)))
    A rzeka wielce przystojna. :)
    Piękne to zdjęcie sopelkowych zasłonek.

    OdpowiedzUsuń
  4. niewinny czarodziej na wsi9 października 2014 16:30

    Tak trzymaj ! Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń